sobota 3. června 2017

5 faktů, s kterými se setkáte u opilých lidí

Vítám Vás u nového článku a opět se zaměříme na moje (ale i Vaše) oblíbená fakta. Baví mě to psát a jelikož vidím, že to i Vás baví číst, tak v tom budu nadále pokračovat.
Bohužel (nebo bohudík?) jsem si nedávno po jednom flámu užila pěknou kocovinu a v tom mě to napadalo. Když už je mi teda blbě, tak aspoň něco málo z toho vytěžím.
A tak jsem se inspirovala u sebe a svých kamarádek a dala dohromady fakta, která prostě dělá velké procento lidí a myslím, že se v tom spousta z Vás (teď bohužel) najde.



























1. JSEM NEJVTIPNĚJŠÍ!
Kdo to nezažil, že? Trocha alkoholu dodá odvahu i sebevětšímu stydlínovi, natož pak někomu, kdo má rád pozornost. Nebudu si tu nalhávat a dělat, že to není pravda, ale někdy k tomu nepotřebuji ani lahev vína, abych si myslela, že jsem vtipná. Někdy vtip prostě nevyjde ani v normálu.
Čeho jsem si všimla je to, že vtipnější jsou opilejší ženy než muži. Nevím proč, ale na chlapy pak jdou balící taktiky a lá dneska tě dostanu a jejich vtip tak ztrácí šmrnc a hlavně tu vtipnost.

2. VYPRAVĚČ
Dokázali byste vyprávět o svém dětství, všemožných zážitcích až byste byli schopni dojít k vyprávěním z války. Pokud však někde něco někomu vyprávíte, tak si dávejte pozor na to, co a kde říkáte a hlavně, aby to byla pravda (nebo aspoň z části).
Co mě se stává, když jdu vždycky z jednou z mých kamarádek na sklenku, tak to je ten fakt, že se předháníme, kdo dřív bude mluvit. Takže holky, udělejte mezi sebou kompromis a nejdřív mluví jedna a pak druhá, abyste se nepoprali.



























3. PRAVDOMLUVEC
Jak je všeobecně známo, tak malé děti a opilí lidé říkají pravdu. Ano opravdu to tak je. Opilý člověk nebo člověk v náladě Vám to prostě řekne na rovinu, tak, jak to je a nemaže se s tím. A je to tak proto, že opilí lidé necítí stud, lítost ani provinění. To všechno přijde až ráno se vzpomínáním. Samozřejmě pokud se chcete s někým rozejít nebo řešit něco dost důležitého, tak na alkohol zapomeňte. K tomu si musíte najít koule a ne lahev alkoholu.

4. VŠECHNO TO VYŘEŠÍME!
Ano, všechno to vyřešíme. Jsme přeci najednou hrozně chytrý a všude jsme byli a všechno víme. Jsme páni tvorstva a díky nám se točí zeměkoule. Tak kdo by rád neřešil nepodstatné věci z dnešní společnosti, které vlastně ani řešit nemá smysl, ale nás to přeci děsně baví, jelikož je to o to víc vyhrocený a máme v tom přeci jasno.

5. JDU JEN NA JEDNO!
Samozřejmě jsem tuhle frázi nemohla opomenout. Jedna z nejčastěji používaných, kterou jsme každý minimálně jednou řekli. A dámy netýká se to jen pánů, ale i Vás. Taky vždycky říkáte, jak jdete na sklenku vína a nakonec to skončí u dvou lahví a protančené noci.
Jedno je přeci málo. Nohy máme taky dvě.



























Tímto článkem nenabádám k alkoholismu či nadměrnému užívání alkoholu. Tento článek pojednává o tom, jací nejčastěji jsme, když už se jednou za čas opijeme nebo dostaneme do takové té nálady. Nebo přesněji, jací někteří z nás jsou, když se dostanou do opilosti. Pak jsou samozřejmě i další náladičky jako agrese, spaní či neustálé dohadování se.
Jak jste si mohli všimnout, tak je článek více myšlený na slečny, ale chlapci nejsou výjimkou a tohle platí i na ně.
Takže pijte s rozumem a až od 18!
S láskou 
  Linda 

37 komentářů:

  1. Super článek :) Fakta mě vždycky baví :)
    Všechno sedí, akorát to poslední i mě ne :D Když jdu na jedno, tak jdu vážně na jedno :D Když jdu na víc, tak klidně řeknu, že jdu na víc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to jsem moc ráda, že tě to baví :) Tak to máš dobrý, já se vždycky někde zakecám a jsou z toho minimálně 2 :D

      Vymazat
  2. Pěkně napsáno :) no našla jsem se :D ještě mám jednu kamarádku, která když se opije, tak říká všem, že je má strašně ráda, i když jsou to lidi, které normálně moc nemusí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Jojo to je taky pravda, párkrát jsem to už taky u někoho viděla, že říká lidem okolo jak je má rád :D Hold opilosti jsou různé :D

      Vymazat
  3. Hahaha, no ne ze ne:)))).
    Mej se hezky:)
    ByGabra

    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě pobavila :D
      Taky se měj hezky :)

      Vymazat
  4. Super článek :D Máš pravdu, takové nás fakt baví :D A ano, našla jsem se a rovnou v několika bodech.. Ups :D

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi hodná :) Tak to jsem ráda, mě to vždycky potěší když jsou dobré ohlasy :) To nevadí, život se má užívat :D

      Vymazat
  5. Takový články jsou super, ráda je čtu :) No klasika ty body :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mě moc potěšila, děkuji :) Je to klasika, ale když mi to nedalo :D

      Vymazat
  6. velký příspěvek :-)
    Wogule nepiju alkohol jednou a přátelé mi ukázal tento obrázek:
    http://besty.pl/3730226
    Tenhle kamarád, který nikdy pije na večírcích a později řekne všem, co jste udělali po pití: D
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Interesting post and amazing photos :)

    OdpovědětVymazat
  8. Haha, je to taková klasika. I když já sama se v tom moc nepoznávám :D max ve vypravěči :D ale já to spíš mám tak, že čím víc piju, tím víc se mi chce spát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo je to klasika, ale tak mě to prostě nedalo to nenapsat :D To jsem tam taky psala, ale brala jsem to automaticky jako třeba agresivitu. Ale tak to spaní je ještě dobrý :D

      Vymazat
  9. tak to je super napísané :D :D uplne si to trafila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mě vždycky potěší :) To jsem ráda, ale je to tak :D

      Vymazat
  10. Ta fotka je krásná ! :) .. a všechno si to vystihla. :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) To jsem ráda, ale asi bohužel to tak opravdu je :D

      Vymazat
  11. Trefné :D Já jsem jednoznačně vypravěč a to takový, že to zastíní všechny ostatní body :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :D Jako taky to tak občas mám, ale aspoň je sranda :D

      Vymazat
  12. Alkohol dodáva samozrejme odvahu a hlavne človek je omnoho úprimnejši a nie neoplatí sa to. :D Páčia sa mi pridané fotky, trefné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, někdy se to hold nevyplatí, jelikož to zrovna člověku nedojde a v té chvíli mu to přijde jako nejlepší nápad to vykládat všem okolo :D Děkuji moc :)

      Vymazat
  13. Pobavil mě už ten název článku, to jsem si prostě musela přečíst :D každopádně souhlasím úplně se vším :D Já ještě 18 nemám a nikdy jsem se neřadila k lidem, kteří by to s alkoholem přeháněli když ještě nemůžou :D ale je jasné, že si dám na nějaké akci, ale nikdy mě ještě nebylo špatně :D
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem takhle zaujala a pobavila :D Tak počkej až to jednou přepískneš, to si pak užiješ a určitě na něco z toho článku vzpomeneš :D

      Vymazat
  14. Super fotky, no naladicky vedia byt v podnapitom stave rozne :D, ani neviem kam by som sa sama zaradila :). Ale pit treba s rozumom, to je pravda
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) To máš pravdu, nikdy nevíš co čekat :D Přesně tak, nemá se to přehánět :)

      Vymazat
  15. Haha svatá pravda.. ještě bych dodala, že přijde na politické diskuze a pláč:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu. Ty politické diskuze a i o sportu jsou také časté :D A všichni jsou hned chytří :D

      Vymazat
  16. Mě už nějak alkohol moc nechutná, najela jsem totiž na zdravý životní styl a snažím se z něj pití vytěsnit. Ale co si pamatuju z dřívějška, tak já se hned po první skleničce pořád smála, no a s tou poslední už jen otupěle sedím a koukám na dění kolem :-) slyším jen samé: neseď tady, bav se! S každým alkohol nakládá hold jinak :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, tak nějak jsem to chtěla omezit a nedávat si každý víkend i byť tu sklenku vína s kámoškou, ale občas se to prostě rozjede. Ale už taky nemusím všechem alkohol, už si vybírám co pít když už na to dojde. Přesně tak, na každého to zapůsobí jinak. Znám i lidi, kteří mají sklony k depkám a pláči, hold každý jsme nějaký :)

      Vymazat
  17. Super článek, hezky vtipně napsané :D Přistihla jsem se, že se v těchto bodech občas vidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc jsi mě potěšila :) Tak vždyť jo, stane se :D

      Vymazat
  18. ...proto už skoro dva roky nepiju, vždycky to dopadlo katastrofálně! :D Takže teď max sklenku vína nebo pivčo a samozřejmě cítím i to! :D Už nejsem zvyklá... Bohužel na Silvestra jsem to přehnala no a druhý den za to krutě zaplatila!

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teda dávám o víkendu, ale není to pravidlem a hlavně se hlídám, abych nedělala ostudu :D To znám, na Silvestra jsem dopadla stejně :D

      Vymazat
  19. ... k tomu si musíte najít koule.. :D :D

    OdpovědětVymazat