středa 26. července 2017

Vegetariánské poprvé v Govindě

Minulý týden byl trochu hektický - dořešení pár maličkostí před dovolenou, spolupráce, výhry (s receptem na makronky na Blogerky.cz) a také hlavně změna designu, která se podle mého názoru vydařila.
Nicméně jsem si mezi tím vším stihla zajít na oběd a to do vegetariánské restaurace a cukrárny s názvem GÓVINDA.
Premiéru v ní jsem měla před dvěma týdny a natolik mi to zachutnalo, že jsem se sem opět vrátila a to už dvakrát. A určitě ne naposledy! Takže tady je moje vegetariánské poprvé v restauraci.





























  • Otevíračka? PO-PÁ 11:00-17:00 (červenec-srpen 11:00-15:00)
  • Poloha? Husova 464, Benešov u Prahy
  • Název? Góvinda - vegetariánská restaurace

Góvinda patří do celosvětové sítě vegetariánských restaurací, takže na ochutnávku nemusíte jezdit přímo do Benešova, ale pár se jich najde i v Praze či Olomouci. Součástí restaurace je i cukrárna, která nabízí nespočet vegetariánských sladkostí. Ty určitě potěší mlsouny jako já, kterým nestačí pouze dezert v menu.

Myšlenkou tohoto typu stravování v Góvindě je najíst se v klidu a to jídlem pečlivě připraveným ze surovin a produktů, které jsou čistě přírodní a hlavně pocházejí z České republiky (nejčastěji z farmy Krišnův dvůr). Vše se zpracovává a připravuje dle indických receptur.
Jídlu se přikládá podstata kvality, složení a původu, které jsou důležité pro ty, co se zajímají o to co vlastně jedí.

NABÍDKA & MENU
Restaurace nabízí pestré menu, které se standardně skládá z polévky, omáčky s přílohou, malým salátem a dezertem.
Buďto si můžete vybrat menší na ochutnávku či standardní nebo přidávací. Mě stačí to standardní z kterého se najíte akorát a cenově Vás vyjde na 110 Kč. Zároveň v něm máte zahrnuto pití v podobě vody s citrónem či čajem, které fungují na principu bezedného kelímku a Vy si tak můžete dolévat do nekonečna. Jestli nejste milovníci obyčejné vody, tak určitě ochutnejte některou z domácích limonád.

Klasické espresso po obědě však nečekejte. Pokud chcete něco na podobné bázi, tak pouze zdravější nápoj jako Caro.
Jak už jsem psala, tak mlsouni ocení kopu sladkého ve vitríně, které nejenže nádherně vypadá, ale i chutná a navíc je to zdravé





MŮJ KULINÁŘSKÝ ZÁŽITEK
Jak už jsem psala v úvodu, tak poprvé jsem restauraci navštívila před dvěma týdny a to bylo také poprvé, kdy jsem vůbec zavítala do vegetariánské restaurace. Vegetariánské jídlo jsem už ochutnala, ale pouze takové to domácí, které jsem vařila sama.

Tohle bylo něco jiného a hlavně chutného. Určitě se sem budu vracet pravidelně, jelikož jídlo je lehké, akorát Vás zasytí a nebude Vám těžko jako z jídla ve fastfoodu nebo v restauraci, kde jim o kulinářský zážitek pro hosta moc nejde.
A to nemluvím o příznivém působení na mé zdravotní potíže týkající se žaludku. Ten totiž vždycky zajásá, že ho nepřetěžuji, ale nasytím lehce a kvalitně.



S láskou 
  Linda

60 komentářů:

  1. Musím si najít kde všude je :) Protože ten "indický" talíř vypadá lákavě a ten dortík ještě lépe :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem a jsou asi dvě po Praze a pak ta Olomouc, ale třeba najdeš ještě někde. Taky to byla pořádná mňamka a ten dortík příjemná tečka :)

      Vymazat
  2. Vypadá to tam vážně skvěle:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejen vypadá, ale i chutná a obsluha je moc milá :)

      Vymazat
  3. Líbí se mi hlavně zákusek a domácí limonády zbožňuju, dala bych si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo zákusek stál za to a domácí limonády zbožňuji všude :)

      Vymazat
  4. Design je opravdu krásný a moc se povedl :) Jinak prostřední a vše vypadá moc hezky a rada bych se tam někdy podívala :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda že se ti líbí :) Je to v Benešově cca 40 km od Prahy, ale pár jich je i v Praze a věřím, že tam to bude stejně dobré :)

      Vymazat
  5. Domácí limonády mám moc ráda, zákusky vypadají velmi chutně a celkově se mi prostředí moc líbí. U nás snad ani žádná taková restaurace není.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí limonády mám ráda v každé restauraci, ale tyhle jsou chuťově odlišné od ostatních. Je to škoda, ale třeba jednou nějakou takovou navštívíš :)

      Vymazat
  6. Ty dortíky vypadají dobře až mi děláš chutě :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly moc dobré. Zkoušeli jsme i další zákusky, ale tyhle zatím vedou :D

      Vymazat
  7. Vše vypadá úžasně, sama jsem vegetariánka a jsem ráda za každý tip: Do vege restaurací moc nechodím, ale moc ráda experimentuji doma. A zatím sklízím úspěchy i u zarytých masožravců :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byla moje první vege restaurace a bylo to super. Doma dělá občas jídla bez masa, ale tohle bylo něco jiného. Tak to jsi dobrá, jelikož někteří se přesvědčit jen tak nenechají :)

      Vymazat
  8. Moc se mi líbí prostředí :) i jídlo vypadá moc lákavě. Škoda, že je pro mě podnik opravdu z ruky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou i v Praze a věřím, že je to tam stejně dobré jako v Benešově. Ale třeba jednou budeš mít cestu okolo, tak ochutnáš :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. A nejen vypadá, ale i moc dobře chutná :)

      Vymazat
  10. Gratuluju k uspechu! :) jinak vsechno z te restaurace vypada naprosto bozsky. Miluju vegetarianskou kuchyni, takze nekdy snad restauraci navstivim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi hodná :) To určitě navštiv! A když ne v Benešově, tak v Praze. Budou to tam mít stejně dobré jako tady :)

      Vymazat
  11. Nejsem vegetarián, ale ty koláče vypadají vynikající!😍☺
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejen vypadají, ale také jsou výborné :)

      Vymazat
  12. Jsem vegetarián, takže za mě je tento článek super! :) Jídlo i dezert vypadá opravdu lákavě. Jinak design se opravdu vydařil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že jsem se ti trefila do noty. Bylo to výborné a už se těším až tam zas zaběhnu. Děkuji moc, jsi zlatá :)

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Jestli budeš mít možnost, tak určitě vyzkoušej, je to pecka :)

      Vymazat
  14. Vypadá to krásně, díky za tip :) a gratuluji k výhře s receptem :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co a určitě vyzkoušej pokud budeš mít možnost :) Díky moc, jsi hodná :)

      Vymazat
  15. Tie zákusky vyzerajú chutne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou výborné a na výběr jich tam je o dost více :)

      Vymazat
  16. Tyjo, vypadá to fakt dobře, hned bych si nějakej ten zákusek dala :) škoda, že to Prahy i do Olomouce to mám dost daleko :(
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je na nic, ale třeba jednou budeš mít cestu a chuť a někde tuto restauraci navštívíš :)

      Vymazat
  17. Páni, vypadá to tam opravdu skvěle! :) Jen škoda, že tuto restauraci mám trošku z ruky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až jednou pojedeš přes Benešov nebo do Prahy či Olomouce, tak to vyzkoušej :)

      Vymazat
  18. tak to teda vyzerá úplne úžasne! :).
    inak, dizajn sa naozaj vydaril! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to tam nádherně a hlavně se mi líbí ten dezert. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam opravdu příjemné a pěkně klidné na oběd :)

      Vymazat
  20. V poslednom čase som sa rozhodla obmedziť mäso aj kvôli svojej váhe. Z pôvodných 7 dní v týždni, kedy som jedla mäso som to znížila na 4. Ďakujem za inšpiráciu, určite podnik pri svojom novom stravovaní vyskúšam. :) Vyzerá veľmi lákavo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky maso pořád nejím a hlavně ho také nepotřebuji každý den, takže ráda takový podnik navštívím. Určitě budu ráda, když zajdeš a ochutnáš :)

      Vymazat
  21. Tak to vypadá super. :) Určitě to muselo být fajn posezení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fajn a hlavně v klidu a pohodě. Krásně se tam najíš a odcházíš spokojeně :)

      Vymazat
  22. mňam!!! normálne mám teraz chut na indicke jedlo haha vyzerá to super!!!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  23. Kdekoliv je cukrárna, tam musí být skvěle :D design se ti moc povedl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, v tom s tebou souhlasím :D děkuji moc :)

      Vymazat
  24. Tak to vypadá na velmi dobrou restauraci! Hlavně mě překvapila ta cena, za vegetariánské menu dát 110,- Kč je pro mě velmi přijatelné. Jídlo i dortík vypadají na fotkách moc hezky, věřím tomu, že také chutnaly tak skvěle! Blízko měst, kde mají pobočky sice nebydlím, ale pokud budu někdy poblíž, zvážím návštěvu :)
    Moc fajn tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to suprová cena a mají i zbytek v nabídce za dost dobré ceny :) Pokud budeš někde poblíž, tak určitě restauraci navštiv, opravdu to stojí za to :)

      Vymazat
  25. Hezké prostředí, sladkosti teda mají suprové :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam moc pěkné, milá obsluha a klídek :)

      Vymazat
  26. Na to ako to vyzerá, to je prekvapivo lacné :D si tam nechala toľko koľko ja platím za obed väčšinou s tým, že moje obedy tak zďaleka nevyzerajú :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají to dost levné a hlavně moc dobré. Tak to musíš hledat lepší restaurace nebo jídelny :D

      Vymazat
  27. Govinda je úžasná. Ja tam chodievam pravidelne, dokonca som sa účastnila kurzu varenia, ktoré organizovala práve táto reštaurácia. Keďže som vegetariánka a k tomu nemôžem cesnak a cibuľu, je to pre mňa najideálnejšia kuchyňa a skutočne mi najviac chutí. Niečo som sa naučila, avšak to jedlo ešte stále tak nechutná. Ale raz sa mi to podarí, verím tomu. Tá naša síce nevyzerá tak krásne ako tá vaša, mám aj pocit, že menu je trochu drahšie, ale určite to stojí za to. Obvykle sa najem dostatočne na celý deň a ostane aj na večeru. U nás je aj donáška takže si ju nechávam doniesť aj domov.

    Kurz varenia v Govinde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super restaurace a vždycky se těším na jídlo. Dobře zasytí na celý den a je prostě výborné. Už jsem u nich také koukala na kuchařku, takže přemýšlím, že si jí koupím a zkusím něco uvařit :)

      Vymazat